تعمیر دستگاه هیدروژن ژنراتور

تعمیر دستگاه هیدروژن ژنراتور:

تعمیر دستگاه هیدروژن ساز یا هیدروژن ژنراتور که دستگاهی تخصصی و با تکنولوژی بالا است، بسیار با اهمیت است. مصارف مختلفی برای این دستگاه در آزمایشگاههای شیمیایی وجود دارد. از جمله مصارف دستگاه هیدروژن ساز می توان به مصرف به عنوان تولید کننده گاز سوخت کاتد در پیل های سوختی اشاره کرد. آزمایشگاههای پیل سوختی از جمله محل های مصرف این دستگاههای مهم است.

همچنین از سایر محل های مورد استفاده برای دستگاه هیدروژن ساز می توان به تجهیزات کروماتوگرافی گازی اشاره کرد. این گاز و ژنراتور هیدروژن بعنوان تولید کننده گاز حامل در کروماتوگرافی گازی و یا بعنوان سوختمورد استفاده در دتکتور FID دستگاه GC استفاده می شود.

تخصص ما خدمات حرفه ای :

گروه فنی ومهندسی سورنا پرتویار دارای تخصص لازم برای تعمیر دستگاه هیدروژن ژنراتور و همچنین دانش فنی لازم برای ساخت دستگاه مذکور است. با توجه به وجود خطرات گوناگون در زمینه کار با گاز هیدروژن و دستگاه ژنراتور هیدروژن، نیاز به تخصص لازم چه برای تعمیر این دستگاهها و چه برای خرید آنها می باشد. این شرکت افتخار دارد تا مشاوره رایگان برای رضایت هرچه بیشتر کاربران ، محققان و اساتید محترم در زمینه خرید ، رفع عیب و حتی ساخت این دستگاه پرکاربرد، ارائه نماید.

خدمات مختلف و قابل ارائه در زمینه دستگاه هیدروژن ساز

تعمیر هیدروژن ساز شامل بخش های زیر

1- تعویض غشاء والکترودهای سل الکترولایزر

2- تعمیر و رفع عیب های الکترونیک شامل مادر برد، پاور تامین توان سل الکترولایزر

3- تعویض یخش های مختلف داخلی شامل : چمبر رطوبت، مولکولار سیوینگ، لاین فشار و تعویض ترندیوسر فشار و غیره

4- تعمیر و تعویض سل الکترولایزرهای قلیایی و مواردی از این قیبل

در زمینه ساخت ژنراتور هیدروژن نیز این شرکت توانایی ساخت هردو نوع الکترولایزر را دارا است.

ساخت هیدروژن ساز با غشاء نفیونی و ساخت الکترولایزر با سیستم قلیایی با قابلیت خروجی هیدروژن طبق نیاز کاربران.