تماس با ما ( تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی )

بازدید کنندگان و مشتریان ارجمند، در صورت نیاز به مشاوره و خدمات فنی قبل از خرید، تعمیر ، ساخت یا کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی خود، سوالات مرتبط با موارد فوق را به صورت رایگان از مشاوران ما کمک بگیرید. ( تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی )

گروه سورنا پرتو یار بعنوان یک گروه تخصصی در زمینه ساخت و تعمیر نجهیزات آزمایشگاهی فعالیت خود را با تکیه بر دانش فنی متخصصان داخلی، آغاز کرده است. زمینه های تخصصی این گروه شامل موارد زیر هستند که به این وسیله، با افتخار آمادگی خود را جهت ارائه خدمات فنی و تخصصی به دانشگاهیان، مجموعه های تحقیقاتی و صنایع مختلف را اعلام میدارد.

یکی از هدف های اصلی این گروه افزایش اطلاعات عمومی کاربران دستگاههای آزمایشگاهی و نحوه استفاده از آنها است. به همین دلیل در زیر شاخه آموزش از صفحه اصلی اطلاعات مفیدی راجع به دستگاههای مختلف که جزو زمینه های تخصصی این شرکت در تعمیر دستگاههای آزمایشگاهی است، ارائه شده است. تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی و ساخت یعضی از تجهیزات آزمایشسگاهی متناسب با نیاز محققین، نکته مهمی است که حتما باید در نظر گرفته شود.

بالا بودن قیمت خرید بغضی از تجهیزات مانند انواع اسپکتروفتومتر ها باعث میشود تا در انتخاب ارائه دهنده خدمات فنی برای تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی وسواس بیشتری به خرج داده شود. این گروه با پرونده های موفق زیاد با دانشگاههای معتبر کشور از جمله دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه تهران و همچنین بعضی از دانشگاههای معتبر شهر های مختلف کشور در زمینه ساخت و تعمیر دستگاههای آزمایشگاهی ، مشتاق است تا با همه موسسات و دانشگاهها و شرکتهای دولتی و خصوصی سراسر کشور همکاری داشته باشد.  

زمینه های فعالیت گروه: 

[contact-form-7 id=”504″ title=”فرم تماس با شرکت”]